Το Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης Βασίλης Δικαιουλάκος και οι Εκδόσεις Πατάκη διοργάνωσαν το Σάββατο 28 Απριλίου στον χώρο του Φροντιστηρίου την παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Μαυρωτά Το θεώρημα της επτάδας. Ο Γιώργος Μαυρωτάς υπήρξε αθλητής της υδατοσφαίρισης και έλαβε μέρος σε πέντε Ολυμπιάδες, από το 1984 ως το 2000. Από το 1995 ως το 2000 ήταν αρχηγός της εθνικής ομάδας πόλο και έχει το ελληνικό ρεκόρ συμμετοχών για τα ομαδικά αθλήματα με 511 συμμετοχές σε αυτήν. Παράλληλα, σπούδασε στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Ε.Μ.Π. και στη συνέχεια έκανε εκεί το διδακτορικό του με αντικείμενο την Επιχειρησιακή Έρευνα. Σήμερα είναι Επίκουρος Καθηγητής στην ίδια σχολή.
Ο Γιώργος Μαυρωτάς επισήμανε: «Στον αθλητισμό το σημαντικό δεν είναι η νίκη και το κύπελο, το βάθρο, το μετάλλιο και το δάφνινο στεφάνι. Αυτό που σε μαθαίνει πραγματικά ο αθλητισμός είναι να πέφτεις και να ξανασηκώνεσαι. Για κάθε νίκη έχεις περάσει μέσα από τουλάχιστον άλλες τόσες ήττες. Για κάποιες επιτυχίες άλλες τόσες αποτυχίες. Αυτό που σου λέει ο αθλητισμός είναι ότι «keep walking», δηλαδή ήρθε η αποτυχία μάθε από αυτή. Η ήττα λένε είναι μεγάλος δάσκαλος και αυτό ισχύει. Το χαμένο διαγώνισμα ή η αποτυχία σε εξετάσεις είναι ένα μάθημα στη ζωή από το οποίο κάτι παίρνουμε. Αθλητισμός και σχολείο είναι δυο έννοιες που δεν είναι ανταγωνιστικές είναι συμπληρωματικές. Και όπου βάζουμε αθλητισμός βάλτε κάτι άλλο που αρέσει στο παιδί, μπορεί να είναι η μουσική, η ζωγραφική κ.ά. Το ένα μπορεί να δώσει ερεθίσματα για το άλλο ή το ένα να ξεκουράσει από το άλλο. Δεν πρέπει να δίνουμε μόνο βαθμό στο αποτέλεσμα αλλά να δίνουμε βαθμό και στην προσπάθεια».
Στην ερώτηση πώς τα συνδύασε και τα δυο, αθλητισμό και διάβασμα, ανέφερε τα εξής: «Ουσιαστικά το μυστικό είναι το time management, δηλαδή η διαχείριση του χρόνου. Να μην αφήνεις το χρόνο σου να περνάει ανεκμετάλλευτος. Η διαχείριση του χρόνου παντρεύεται με την αυτοπειθαρχία. Ο συνδυασμός διαβάσματος και δραστηριοτήτων που αρέσουν και ξεκουράζουν συμβάλλουν ουσιαστικά. Το ποιοτικό διάβασμα έχει πιο ευεργετικά αποτελέσματα από ένα διάβασμα ποσοτικό».